حقایق جاسی
فقط و فقط دیزنی

تو این وب اینجا همه چیزو از دیزنی میفهمید

وقتی برای بار اول کیتی پری جاس رو بوسید جاس گفت:«اوه خدای من رویای من به حقیقت پیوست!!!»

 
 
3.جاستین میگه:«من اهمیتی نمیدم که اگر 1D طرفدارای منو بدزده چون بلیبرهای واقعی همیشه میمونن!!!»
 
 
4.آهنگ مورد علاقه جاس از تو آلبوم بلیو،Catching Feeling هست!!!(وای منم این آهنگ رو خیلی دوست دارم  )
 
 
5.یک بار جاستین بادکنک پر از آب به سمت پلیس پرتاب کرده!!!
 
 
6.جاستین از نیال هوران دعوت کرد که توی موزیک ویدیو BAAB شرکت داشته باشه ولی نیال اینو رد کرد چون از نیکی میناج میترسید!!!
 
 
7.از جاستین پرسیدن که چرا عطر دخترونه به جای پسرونه درست میکنه و جاستین گفت:«من اهمیت میدم که یک دختر چه بویی میده»
 
 
8.او یکبار گفت:«من خواب یک دختر رو دیدم که وقتی پیداش کردم حتما باهاش ازدواج میکنم»
 
 
9.او یک بار یک دختر رو دید که بهش علاقه مند شد ولی دیگه همدیگرو ندیدن و آهنگ Stuck In The Moment رو برای همین خونده!!!
 
 
10.جاستین گفت:«من وقتی میرم فروشگاه سالم بر نمیگردم!!»جیمی:«چی؟؟!؟!حتما درهای شیشه ای زیاده!!!» :laughing_about:
 
 
11.وقتی جاستین 4 ساله بود به معلم مهدکودک خود گفت:«من هدیه خدا به دخترام!!!!!!!»
 
 
12.جاستین میگه من میخوام 3تا بچه داشته باشم!!!
 
 
13.جاستین تنها چب دست خانواده بیبر هست!!!
 

 

14.جاستین تو کلاس ششم جرات پیدا کرد دختری رو ببوسه ولی اون دختر همچین کاری رو نکرد!!!

 

 
15.جاستین 36بار گفت Smile در U Smile ،گفت 46بار Never در Never Say Never و 56بار گفت Baby در Baby!!!!
 
 
16.اولین آهنگ جاستین Common Denomintor هست نه One Time!!!
 
 
17.سومین نظر در ویدیو خوندن جاس در Utube این بود:«این بچه یک روزی معروف میشه!!!»
 
 
18.خودت رو تو 10سال دیگه کجا میبینی؟؟!؟!؟جاس:که با یک بلیبر ازدواج کردم!!!
 
 
19.یک بار تو مدرسه F گرفته بود ولی به B تغییرش داد قبل اینکه به مامانش نشون بده!!!
 
 
20.یک بار جاستین یک فن زیبا رو دید ولی نتونست توجه اش رو جلب کنه پس داد زد:«من لختم»و پتی یکی خوابوند زیر گوشش!!!

BELIEBER



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
-!-سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,! 16:11؟?انوشا|



سفآرشی و آموزشی